11.3 C
Chișinău
sâmbătă, septembrie 25, 2021

OFICIAL: Vladimir Plahotniuc, proprietar a patru televiziuni şi trei posturi de radio

Must read

Comentarii recente

plahotniuc-filat-bm3-586x319După ce s-a ascuns, de-a lungul anilor, în spatele unor companii off-shore, oligarhul Vladimir Plahotniuc a recunoscut oficial că deţine un întreg imperiu media: patru posturi de televiziune şi trei posturi de radio.

Prim-vicepreşedintele autosuspendat al PD a fondat în această săptămână două firme noi: General Media Group Corp. şi Radio Media Group Inc. Pe cele două întreprinderi au fost trecute cele patru televiziuni şi trei posturi de radio, se arată într-o investigaţie publicată pe Anticorupţie.md.

Potrivit sursei, a operat aceste schimbări odată cu intrarea în vigoare a modificărilor Codului Audiovizualului prin care radiodifuzorii privaţi sunt obligaţi să declare cine sunt adevăraţii proprietari ai posturilor.

Consiliului Coordonator al Audiovizualului a fost anunţat despre modificări de către Petru Jelihovschi, iar în şedinţa de astăzi membrii CCA au luat act. Cele patru televiziuni sunt: Publika TV, Prime TV, Canal 2 şi Canal 3. Posturile de radio: Publika FM, Muz FM şi Maestro FM. Acest fapt contravine prevederilor art.66 alin.(3) din Codul audiovizualului care stabileşte că o persoană fizică sau juridică poate deţine cel mult cinci licenţe de emisie în aceeaşi unitate administrativ-teritorială sau zonă, fără posibilitatea de a deţine exclusivitatea.

Firmele au fost fondate la 10 noiembrie, termenul-limită prevăzut de lege pentru declararea adevăraţilor proprietari. În cazul ambelor, omul de afaceri deţine cota de 100%. Companiile au acelaşi sediu: strada Ghioceilor 1 din Chişinău (pe teritoriul complexului Moldexpo), acolo unde se află şi trustul General Media Group din care fac parte televiziunile şi posturile de radio.

general-media-grup2General Media Group Corp. este administrată de Petru Jelihovschi. Capitalul social subscris este de 42 de milioane de lei. Radio Media Group Inc. este administrată de Victoria Bucătaru, capitalul social subscris al firmei fiind de cinci milioane de lei. Obiectivele de activitate declarate ale celor două companii sunt identice: emisie pentru difuzarea serviciilor de programe pe cale radioelectrică terestră şi prin orice alte mijloace de telecomunicaţii decât cele radioelectrice terestre; activităţi ale agenţiilor de publicitate; producţie cinematografică, video şi de programe de televiziune; consultanţă pentru afaceri etc.
Sursa:jurnal.md

- Advertisement -spot_img

Mai multe articole

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -spot_img

Ultimele știri