11.1 C
Chișinău
miercuri, septembrie 22, 2021

Moldova 1, acuzată de partizanat: „Televiziunea publică primeşte milioane de euro nu de la PD, nu de la Guvern, ci din buzunarele cetăţenilor!”

Must read

Comentarii recente

Acuzaţii dure la adresa postului public de televiziune. Fostul ambsador al RM la ONU şi la Consiliul Europei, Alexei Tulbure, afirmă că felul în care Moldova 1 reflectă protestele din societate, dar şi faptul că ignoră multe subiecte de interes public, este INADMISIBIL.

„Ceea ce face televiziunea publică este absolut inadmisibil. E clar ce fac cei din holding, şi asta e inadmisibil, dar ei sunt finanţaţi din alte surse, sunt pur şi simplu cumpăraţi şi asta e altă istorie. Televiziunea publică însă este finanţată din banii cetăţenilor, ei primesc milioane de euro din bugetul ţării care este format nu din banii guvernului, a majorităţii parlamentare sau ai Partidului Democrat, ci din banii cetăţenilor RM. Şi obligaţia televiziunii publice este să reflecte obiectiv tot ce se întâmplă şi prezintă interes public. Or, protestele, iniţiativele opoziţiei, luările de poziţii în privinţa mai multor chestiuni, bineînţeles că reprezintă interes. Moldova 1 trebuie să fie echidistantă, obiectivă, şi să reflecte toate aceste evenimente”, a declarat Alexei Tulbure, în cadrul unei conferinţe de presă.

Contactată de Jurnal.md pentru a răspunde acuzaţiilor, şefa Departamentului Ştiri al televiziunii publice, Ecaterina Stratan, a refuzat să comenteze din motiv că „de două săptămâni este în concediu”.

Sursa:jurnal.md

- Advertisement -spot_img

Mai multe articole

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Ultimele știri