11 C
Chișinău
duminică, octombrie 17, 2021

Televiziunile lui Plahotniuc, favorizate de Moldtelecom

Must read

Comentarii recente

PlahaPosturile de televiziune ale oligarhului din PD, Vladimir Plahotniuc, au ajuns pe primele poziții în lista de canale difuzate de compania de stat Moldtelecom.

Astfel, începând cu ziua de ieri, 25 august 2014, ordinea canalelor din categorie a fost modificată, iar posturile Prime, 2 Plus, Canal 3 și Publika au fost mutate pe primele locuri.

Postul public de televiziune Moldova 1 a zburat de pe locul 1 pe locul 5. Totodată, postul de televiziune Jurnal TV a fost coborât cu o poziție – de pe locul 5, pe locul 6.

jdfjsf„Rearanjarea canalelor a fost efectuată în scopul facilitării accesului abonaţilor la canalele de acelaşi gen, tematică, limbă de difuzare şi popularitate. Sunt luate în considerare toate sugestiile abonaţilor, astfel ca să satisfacă cele mai exigente cerinţe”, este explicația companiei.

Despre faptul că Plahotniuc controlează posturile de televiziune menționate au vorbit, în repetate rânduri politicieni, analiști, deputați etc. Anul trecut, Asociaţia pentru Dezvoltarea Culturii şi Protecţiei Drepturilor de Autor şi Conexe APOLLO trăgea un semnal de alarmă: Plahotniuc este beneficiarul final al 5 radiodifuzori contrar prevederilor legale. APOLLO a investigat mai mulţi radiodifuzori naţionali, iar rezultatul investigațiilor a arătat că Plahotniuc este proprietarul și beneficiarul final a 5 radiodifuzori ce au acoperire naţională: Prime TV, Canal 3, 2 Plus, Maestro FM, Prime FM.

Potrivit datelor de la Camera Înregistrării de Stat din RM, fondatorul companiilor titulare a licenţelor de emisie Prime TV, Prime FM, Canal 3, 2 Plus, Maestro FM este OTIV Prime Media B.V., iar conform informaţiilor oferite de autorităţile olandeze, fondatorul companiei OTIV Prime Media B.V. este compania cipriotă Finpar Victoria Limited. În rezultatul scrisorii emise de Finpar Victoria Limited, se certfică faptul că Vladimir Plahotniuc este proprietarul direct al Finpar Victoria Limited care finanţează radiodifuzorii menţionaţi. Ulterior, mai mulți deputați au declarat că și postul de televiziune Publika TV este controlat de Plahotniuc.

Acum două luni, Plahotniuc și-a mutat toate televiziunile la un loc – în complexul Media-City, la Moldexpo, comasând astfel redacțiile. Holdingul media deținut de oligarhul Plahotniuc are o suprafață de aproape 7000 de metri pătrați, iar presa a scris anterior că lucrările de construcție ar fi fost de 3-5 milioane de euro.

sursa: jurnal.md

- Advertisement -spot_img

Mai multe articole

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -spot_img

Ultimele știri