3.2 C
Chișinău
joi, 28 octombrie, 2021

Ion Sturza: Ultimele alegeri au fost fraudate masiv în Republica Moldova

Must read

Comentarii recente

sturza 1Unii dintre liderii politici de la Chişinău, care declară că vor integrarea în UE, sunt profund ancoraţi în Federaţia Rusia şi acceptă scheme economice dubioase oferite de Kremlin. Asta a declarat fostul premier Ion Sturza la un post privat de televiziune din România. Mai mult, Sturza acuză autorităţile de la Chişinău că au fraudat alegerile parlamentare din 30 noiembrie 2014. 

„Ultimele alegeri au fost profund nedemocrate, au fost fraudate masiv în Republica Moldova, prin cumpărarea voturilor, prin multe lucruri. Au fost eliminate partide. Au fost multiple operaţiuni speciale de compromitere a liderilor de la Chişinău, inclusiv prin oferirea unor scheme dubioase economice. Eu cred că unii din liderii de la Chişinău de astăzi, de dreapta, naţionali, proeuropeni, sunt profund ancoraţi în Rusia. Şi ăsta e pericolul, pentru că ei şi fac ce vor”, relevă fostul premier Ion Sturza.

Mai mult, Sturza subliniază că deşi pretind că sunt proeuropeni, unii politicieni de la Chişinău îndoctrinează cetăţenii cu propaganda rusă retransmisă de posturile de televiziune pe care le controlează.

„Pe noi acum ne hrănesc cu propagandă rusească. Cinismul situaţiei este că aceste canale sunt în proprietatea liderilor politici de la Chişinău, toţi pro-europeni. În goana după audienţă retransmit semnalul rusesc integral şi mai pun programele lor propagandistice locale. Deci proprietari ai canalelor de televiziune de la Chişinău care retransmit semnalul rusesc sunt liderii politici de orientare de dreapta” , menţionează ex-premierul moldovean.

Amintim că în octombrie 2014, după monitorizarea emisiunilor informative ale posturilor de televiziune retransmise din Federaţia Rusă „Pervîi Kanal”, „NTV”, „RTR”, „REN TV” şi „Rossia 24”, Consiliul Coordonator al Audiovizualului a constatat utilizarea unor instrumente de propagandă agresivă, manipularea şi dezinformarea opiniei publice. Precizăm că televiziunea locală Prime, care retransmite Pervîi Kanal, este controlată de oligarhul Vladimir Plahotniuc, prim-vicepreşedinte al Partidului Democrat, iar TV 7, care retransmite NTV, aparţine deputatului liberal-democrat, Chiril Lucinschi.

Sursa:jurnal.md

- Advertisement -spot_img

Mai multe articole

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -spot_img

Ultimele știri