1.7 C
Chișinău
joi, 2 decembrie, 2021

Începe „curăţenia” în audiovizual „la comanda lui Plahotniuc”

Must read

Comentarii recente

tvDebranşaţi de la o reţea de sute de mii de telespectatori fără niciun motiv. Este acţiunea întreprinderii de stat Moldtelecom, care a stopat recent retransmiterea posturilor de televiziune RTR Moldova şi Accent TV în reţeaua sa de distribuţie a serviciilor TV. 

Gestul a şocat conducerea celor două televiziuni, care susţin că nu au primit nicio explicaţie, iar administraţia RTR a declarat că Moldtelecom a executat ordinul unor terţe persoane.

Experţii din mass-media sunt tranşanţi: este o comandă a oligarhului Vladimir Plahotniuc, care vrea să-şi elimine concurenţii electorali, subliniază aceştia.

Moldtelecom a sistat retransmiterea postului de televiziune RTR Moldova la data de 4 ianuarie, fără a oferi o avertizare prealabilă.

Conducerea radiodifuzorului susţine că în momentul sistării, administraţia Moldtelecom s-a aflat în vacanţă peste hotarele ţării, iar reprezentanţii departamentului Clientelă a oferit un motiv dubios. Retransmiterea postului de televiziune ar fi fost încetată din cauza lipsei contractului pentru anul 2014. Asta în condiţile în care anterior, întreprinderea Moldtelecom era cea care prelungea acordul.

Gestul este calificat ca unul alogic, întrucât operatorul este cel interesat să aibă mai multe posturi de televiziune pentru a-şi mări numărul de abonaţi.

Despre Agenţia Casa Media s-a scris anterior că aparţine lui Vladimir Plahotniuc, iar posturile menţionate de vicedirectorul RTR fac şi ele parte din imperiul media al oligarhului.

În aceeaşi situaţie se află şi radiodifuzorul Accent TV. Conducerea postului de televiziune susţine că a fost exclusă din reţea chiar în noaptea de Revelion. Abia azi au primit o scrisoare prin care au fost anunţaţi că Moldtelecom întrerupe contractul, fără însă a spune şi de ce.

Directorul Accent TV spune că va expedia scrisori către misiunile diplomatice acreditate la Chişinău pentru a le cere să se implice.

Preşedintele Asociaţiei Apollo declară, însă, tranşant că acţiunile Moldtelecom reprezintă o comandă a prim-vicepreşedintelui PD, Vladimir Plahotniuc, şi că există posibilitatea ca şi alte televiziuni care reflectă acţiunile ilegale ale guvernării să fie excluse din lista posturilor retransmise.

Şi alţi experţi din mass-media nu exclud că la baza acţiunii stă interesul politic.

Precizăm că şeful întreprinderii de stat Moldtelecom, Vitalie Iurcu, este membru al Consiliului de Administrare al Oamenilor de Afaceri din Moldova fondat de oligarhul Vladimir Plahotniuc.

sursa: jurnal.md

- Advertisement -spot_img

Mai multe articole

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -spot_img

Ultimele știri